Friday, June 17, 2011

TERIMA KASIH ABAH


Assalamualaikum w.t.b

Mengenang jasa dan pengorbanan seorang abah pasti diriku akan menitiskan air mata.Abahku Muhamad Ajos bin Abdul Rahman insan yang sentiasa dalam ingatanku setiap detik dan saat.

Mana mungkin aku melupakan pengorbanannya kerana ketika kecil dialah yang menjadi penemanku membuat kerja sekolah.Kerana dia juga aku mahir dalam matapelajaran matematik.Dia juga yang menghantarku ke sekolah agama walaupun kehujanan.Dia juga yang memberikan aku wang untuk berbelanja ke sekolah.

Tapi yang lebih penting dia telah memberikan kasih sayang dan didikan yang terbaik untukku sehingga aku berjaya hingga ke hari ini..

Alhamdulillah aku bersyukur dikurniakan seorang abah yang baik.Aku berdoa semoga suamiku juga menjadi abah yang terbaik buat anak-anak kami.

terima kasih abah ;)

No comments: