Sunday, January 10, 2010

Produk kesihatan (COSCINIUM PLUS)


Anda sukar mencari produk herba yang dijamin halal?Saya sudi menawarkan produk HPA ini kepada anda?i.Allah 100% DIJAMIN HALAL DAN BERSIH DARI BAHAN-BAHAN YANG DIRAGUKAN..I.ALLAH anda akan dapat menikmati kesihatan yang lebih baik.

Produk ini digunakan untuk mengatasi masalah ‘allergy’ atau alahan terhadap beberapa jenis makanan,benda-benda tertentu atau keadaan persekitaran.

Tanda-tanda gejala
-selsema
-bersin
-jerawat
-mata air dan gatal-gatal
-pening
-lelah
-rambut gugur
-kelemumur
-nafar berbau
-sakit gigi
-bintik pada muka
-bintik merah pd badan
-kuku hitam dan pecah atau makan air
-Buasir

Ianya mengandungi Herba akar Mengkunyit (Coscinumm Blumeanum)yang tumbuh menjalar dan memanjat mengandungi flavanoid bertindak sebagai anti oksidan akan menghilangkan pengeluaran histamin dan alahan serta membantu meningkatkan kadar Vitamin C. Ia juga akan melindungi kerosakan sel akibat radikal bebas serta menguatkan sendi.


"Mencegah lebih baik dari Mengubati"

Sementara ianya masih di tahap rendah,eloklah diamalkan herba ini.

Penghidap alahan dinasihatkan menghindari kawasan berdebu,makanan seperti udang,sotong,ketam,ayam,belacan,budu dan cencalok


Untuk keterangan lanjut hubungi saya.Dan kepada pelajar mesir yang berkeinginan memiliki produk ini,sila hbungi saya atau YM sementara saya masih berada di malaysia sebelum 25hb Jan 2010

No comments: